четвер, 2 січня 2014 р.

Позакласний захід з інформатики для учнів 5-11 класів

Позакласний захід з інформатики для учнів 5-11 класів
Форма проведення: гра-змагання 
Мета:
дидактична: поглиблювати знання учнів з інформатики, активізувати пізнавальний інтерес до цього предмету;
розвивальна: розвивати навики роботи в команді, логічне та абстрактне мислення, формувати вміння працювати впорядковано й чітко;
виховна: виховувати культуру користування комп’ютером, взаємодопомогу.
Обладнання: комп’ютери, підключення до Інтернету, програмний комплекс «Сходинки до інформатики», проектор, екран, заготовки до завдань, електронна презентація з питаннями.
План
У грі бере участь 2 команди по 6 учасників, представників кожного класу. Командам необхідно підготувати до гри емблему команди та алгоритм створення емблеми команди.
I.            І. Представлення команд. Подати алгоритм створення емблеми команди.
(5 б. і 4 б.)
             ІІ. Робота в програмі «Сходинки до інформатики»
1.     «Стрільці по яблуках» (Завдання на швидкість. Хто швидше пройде три тури: 5б. і 4 б.)
2.     «Лісова галявина» (Завдання на швидкість. Хто швидше збере ягоди та гриби: 5б. і 4 б., але за кожен втрачений об’єкт штраф – 0,5 б.)
3.     «Телевізор» (Завдання на швидкість. Хто швидше пройде два рівня: 5б. і 4 б., але за кожну помилку штраф – 0,5 б.)
             ІІІ. Шифрувальник.  Розгадування кросворду (додаток 1). (За кожну правильну відповідь – 1 б.)
.          ІV.Змагання на швидкість набору тексту в тренажері (Хто правильно завантажить програму і набере більший відсоток завдання за 3 хвилини в режимі «Школяр» 5б. і 4 б.)
  .        V. Змагання по створенню малюнка в Paint за зразкомодаток 2). (Хто швидше: 5б. і 4 б., але за кожну невідповідність штраф – 0,5 б.)
            VІ. Конкурс знавців теорії. (Інтерактивний конкурс. Кожна команда обирає тематику і номер питань з електронної презентації. Якщо команда дає неправильну відповідь, то право відповіді на це питання переходить противнику. Кожна правильна відповідь – 1 б.)
            VІІ. Змагання на швидкість знаходження інформації про засновників м.Києва та оформлення інформаційного листка. (5-6 абзаців, фото пам’ятника, зберегти у текстовому редакторі згідно вимог на карточці (Додаток3). 10б.і 8 б., але за кожну невідповідність штраф – 0,5 б.)
           VІІІ.  Змагання на швидкість створення діаграми за зразком по готовій електронній таблиці (Додаток 4). (5б. і 4 б., але за кожну невідповідність штраф – 0,5 б.)
  .        ІХ. Підведення підсумків. (Використовується електронна таблиця для підрахунків (Додаток 5).
      .    Х. Нагородження переможців.


Додаток 1
Шифрувальник





1.     Дивіться, дзеркальце яке –
Кругленьке і красиве.
І ще на ньому, вам скажу,
Багато є важливого.

2.     Якийсь квадратний коробок
Стоїть посеред столу.
Цей блок – не просто собі блок,
З’єднали все до нього.

3.     Невеличкий, найважливий,
він керує тут усім.
Всі процеси запускає,
Щоб було робити з чим!

4.     Цей пристрій допоможе нам
Опрацювати диски.
Це саме він зчитає диск,
І саме він запише.

5.     Віршик враз «запам’ятає»,
гру нам швидко «закачає»,
у комп’ютера (це так!)
все згадати – він мастак!

6.     Дує, дує вітрогон,
щоб було чистіше.
Пил – наш ворог! Ми його
здуємо хутчіше!

7.     Це її  ми здобуваєм,
А як треба – захищаєм.
Повідомлення завжди
Переносить нам її.


Додаток 2
Зразок малюнку




Додаток 3

Змагання на швидкість знаходження інформації про засновників м.Києва
Вимоги до оформлення тексту
    1.     Формат А4, книжний, поля всі по1 см.
    2.     Текст від форматувати 14 розміром,
    3.     Вид шрифта Comic Sans MS, синього кольору.
    4.     Міжрядковий інтервал 1,5 , відступ І строчки абзацу  1 см.
    5.     Відступи після абзаців 12 пт.
    6.     Обтікання тексту «Вокруг рамки»
    7.      Зберегти файл на Робочий стіл
    8.     Назвати документ  ім’ям команди
    9.     Створити рамочку.

Додаток 3

Змагання на швидкість створення діаграми за зразком по готовій електронній таблиці 
(5б. і 4 б., але за кожну невідповідність штраф – 0,5 б.)




 Результат контрольного зрізу з української мови 4 класу
Низький
Середній
Достатній
Високий
1
4
6
2
















Додаток 5
Зразок таблиці для підведення підсумків
Інтелектуальна гра з інформатики 
для учнів 5-11 класів.
№ конкурсу
Назва конкурсу
Хакери
Адміни
1
Емблема


2
«Стрільці по яблуках» 


3
«Лісова галявина»


4
«Телевізор»


5
Розгадування ребусів "Шифрувальник"


6
Змагання на швидкість набору тексту


7
Змагання по створенню малюнка в Pait


8
Конкурс знавців теорії.


9
Змагання на швидкість знаходження інформації


10
Змагання на швидкість створення діаграми


Всього
0
0




Додаток 6


Немає коментарів:

Дописати коментар