Вихованці
Добровеличківської спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ
ступенів, які відвідують гурток «Технічне конструювання» від Кіровоградського
обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді (керівник гуртка
Калашник Ю.О.), взяли участь у фестивалі робототехніки, який відбувся 29
березня 2015 у м.Дніпропетровську.
Фестиваль
організували та провели:
(Переглянути фотозвіт можна тут) |
-
Дніпропетровський національний університет ім.
О.Гончара,
-
Науково-методичний центр управління освіти і
науки Дніпропетровської міської ради,
-
Дніпропетровський обласний центр
науково-технічної творчості та інформаційних технологій учнівської молоді,
-Noosphere Engineering School,
-
Ліцей інформаційних технологій,
-
Національний центр аерокосмічної освіти молоді
ім.А.М.Макарова;
Перед
змаганнями можна було переглянути «Хімік шоу» та перевірити свої розумові
здібності в розв’язуванні логічних задач, переглянути виставку виробів з
конструктора зі світлодіодами «LASER
PEGS», виставку космічної та авіаційної техніки.
За
планом організаторів, крім змагань в номінаціях LEGO-сумо та гонках по чорній
лінії, до уваги учасників було запропоновано створити та презентувати Scrath-проекти та продемонструвати
свої конструкції роботів, які не ввійшли до інших номінацій (фрістайл).
Команда
учасників складалася з Білого Данила, Захарченка Дениса, Погорілого Дениса та
Білого Костянтина. Було розроблено та зібрано роботів на основі конструктора Lego Mindstorm Education для
змагань LEGO-сумо та гонках по чорній лінії.
З не зрозумілих причин, організатори змінили правила проведення змагань в гонках по чорній лінії. При цьому учасники про це узнали вже безпосередньо під час змагань. Невдала ідея прискорити хід змагань «відсіяла» частину швидких роботів.
З не зрозумілих причин, організатори змінили правила проведення змагань в гонках по чорній лінії. При цьому учасники про це узнали вже безпосередньо під час змагань. Невдала ідея прискорити хід змагань «відсіяла» частину швидких роботів.
Під
час змагань учні мали змогу визначити переваги та недоліки своїх роботів,
порівнюючи з моделями інших учасників, переглянути діючу модель робота та в
черговий раз переконатися, що одним із шляхів розвитку творчих здібностей і
навичок шкільної молоді є активна участь в різноманітних технічних гуртках.
Немає коментарів:
Дописати коментар